جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رتبه های برتر

حوزه/ تقوایی با اشاره به اینکه شهدای روحانی، ماموریت جوانان در گام دوم انقلاب و فرمان هشت ماده‌ای رهبر انقلاب برای پیشرفت سپاه، محورهای کنگره را تشکیل می‌داد، افزود: از ۱۱ نفر از پایوران هنرمند سپاه قم که با ارسال اشعار خود در کنگره مزبور شرکت کرده بودند، سه شاعر موفق به کسب عناوین کشوری شدند و یک نفر هم تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی تقوایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم اظهار داشت: در کنگره شعر فرهنگیاران سپاه که به تازگی در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) از لحاظ تعداد شرکت کننده، رتبه دوم و بیشترین عناوین برتر را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدای روحانی، ماموریت جوانان در گام دوم انقلاب و فرمان هشت ماده‌ای رهبر انقلاب برای پیشرفت سپاه، محورهای کنگره را تشکیل می‌داد، افزود: از ۱۱ نفر از پایوران هنرمند سپاه قم که با ارسال اشعار خود در کنگره مزبور شرکت کرده بودند، سه شاعر موفق به کسب عناوین کشوری شدند و یک نفر هم تقدیر شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم با اشاره به اسامی برگزیدگان سپاه قم در کنگره شعر فرهنگیاران تصریح کرد: محمود علامه روشن و حامد انتظام در محور گام دوم انقلاب عناوین دوم و سوم را کسب کردند و حسن خسروی وقار در همین محور شایسته تقدیر شناخته شد؛ در محور شهدای روحانی نیز جواد محمودی افضل به رتبه سوم دست یافت.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha