سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ائتلاف سائرون عراق

حوزه/ فراکسیون سائرون عراق حمله به اعتقادات، نماد های دینی و ملّی را طرح آشکار آمریکا دانست و از طرف های ذیربط خواست قوانین را در حق فتنه گران و کسانی که صلح و امنیت اجتماعی را تهدید می کنند، اجرا نمایند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فراکسیون سائرون عراق حمله به اعتقادات، نماد های دینی و ملّی را طرح آشکار آمریکا دانست و از طرف های ذیربط خواست قوانین را در حق فتنه گران و کسانی که صلح و امنیت اجتماعی را تهدید می کنند، اجرا نمایند.

این فراکسیون افزود: تظاهرات مسالمت آمیز از حقوق تضمین شده قانون اساسی و بازتاب مثبت دموکراسی در عراق است، امّا حمله و تعرض به اعتقادات، نماد های دینی و ملّی طرح آشکار آمریکاست که خاندان صدر را که با طغیان، ظلم و استکبار مخالفت می کند، هدف قرار داده است و این خاندان پیوسته مورد حمله آمریکا و سیاست های آن در منطقه قرار دارد.

سائرون ادامه داد: آنچه قلب را به درد می آورد این است که این بار توهین کنندگان عراقی هایی هستند که بدون مانع ملی یا اخلاقی با موج آمریکایی ها در حمله به اعتقادات، نماد های دینی و ملی عراق همراه شده اند.

این فراکسیون عراقی از کسانی که به اعتقادات، نماد ها و رهبران عراقی ها بی احترامی کردند، خواست از این توهین ها دست بردارند و از مسئولین ذیربط خواست قوانین را در حق فتنه گران و تهدید کنندگان آرامش اجتماعی اجرا کنند؛ چراکه آنان خطر بزرگ به شمار می روند و با خطر تروریسم داعشی فرقی ندارند.

فراکسیون سائرون در پایان ابراز امیدواری کرد که تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز خود را از اقدامات مشکوکی که به جنبش آنان ضربه می زند، دور کنند و گفت: اعتقادات ما در وجدان ما پایدار خواهد ماند و رهبران ما در قله های برافراشته قرار دارند و دهان افراد کوچک ها، وجدان فروشان و وابستگان پروژه تخریبی آمریکا نمی تواند آن را آلوده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha