پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024

حوزه/ فراخوان ویژه روحانیان عضو کانون خادمیاری رضوی سراسر کشور جهت حضور نوروزی در مشهد از سوی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در چهار محور اماکن اقامتی، اماکن تجاری، اماکن عمومی و مدارس ستاد اسکان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه فراخوان ویژه روحانیان عضو کانون خادمیاری رضوی سراسر کشور جهت حضور نوروزی در مشهد از سوی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در چهار محور اماکن اقامتی، اماکن تجاری، اماکن عمومی و مدارس ستاد اسکان اعلام شد.

شرایط نام نویسی در طرح مهمانی امام رضا(ع) به تلبس به لباس روحانیت در تمام زمان خدمت، التزام به ارزش های انقلابی و دینی، دارای روحیه ای تبلیغی و جهادی و آشنایی با معارف اسلامی و مبانی دینی برای برادران حداقل پایه ۶ حوزه علمیه و خواهران سطح دو است.

طرح مهمانی امام رضا در سه دوره زمانی ۲۸ تا ۳ فروردین، دوره دوم چهارم تا هشتم فروردین و دوره سوم نیز نهم تا ۱۳ فروردین امام رضا برگزار می شود.

روحانیان پس از نهایی شدن نام نویسی جهت شرکت در در دوره اول می توانند ۲۷ اسفند ماه، دوره دوم سوم فروردین دوره سوم پنج شنبه هشتم فروردین از ساعت ۷ تا ۱۷ به محل نام نونیسی که بزودی اعلام خواهد مراجعه کنند.

گفتنی است، طلاب و روحانیان دارای شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در طرح مهمانی امام رضا به سامانه اینترنتی ثبت نام مبلغین امام رضا به نشانی https://mizbaniaqr.razavi.ir/ مراجعه کنند.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha