پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجلس شورای اسلامی

حوزه/کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از عوامل تقویت نظام جمهوری اسلامی در دنیا، مشارکت حداکثری در انتخابات است و با داشتن یک مجلس قوی و انقلابی می توانیم به پیشرفت ایران اسلامی کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه از اصفهان، «هدایت فرح بخش» در نشست سیاسی با موضوع انتخابات، در مدرسه علمیه الزهرا(س) فریدن  گفت: ایران کشوری است در جنوب غربی آسیا که سابقه ای هفت هزار ساله دارد. نظام ایران، جمهوری اسلامی است که بعد از پیامبر و ائمه(ع) یکی از کارآمدترین و استثنائی ترین نظام های سیاسی جهان است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: نظام هایی که در مقابل ایران اسلامی ایستاده اند، نظام هایی لیبرال، امانیسم یا ارتش سالار می باشند که اصل مشترک این نظام ها خالی شدن دنیا از خداوند می باشد و به این اصل که خداوند به صورت مقطعی در زندگی بشر جریان دارد، پایبند می باشند و اعتقاد اصلی این نظام ها جدایی دین از سیاست می باشد که با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا مخالف می باشد.

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام قوی می باشد، هرچند دشمنان این نظام با استفاده از شیوه های مختلف سعی در ایجاد مشکل برای نظام دارند؛ حتی از راه تبلیغات وسیع که سعی تضعیف جامعه و تخریب عناصر نظام  را دارد ولی نظام جمهوری اسلامی ایران سریع دچار مشکل نمی شود، رهبر انقلاب و یک سری از خواص جامعه تلاش می کنند که جامعه را آگاه و امیدوار به دستاوردهای نظام اسلامی نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha