جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 887766
۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
1284 مسجد در اردن فاقد امام جماعت هستند

حوزه/ وزیر امور رسانه ای اردن در یک نشست مطبوعاتی از کمبود امامان جماعت و پیش نماز در مساجد اردن خبر داد و گفت ۱۲۸۴ مسجد از ۷۱۰۰ مسجد کشور فاقد امام جماعت و حتی خدمه هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از royanews، امجد العادله وزیر امور رسانه ای کشور اردن اخیرا فاش کرده که مساجد این کشور با کمبود قابل توجهی از امامان جماعت و پیش نماز روبرو هستند.

 العادله در طی یک نشست مطبوعاتی که امروز انجام داد طی سخنانی خاطرنشان کرد: از ۷۱۰۰ مسجد در اردن، ۱۲۸۴ مسجد بدون امام جماعت و حتی خدمه نگهبانی هستند.

در همین راستای شورای وزیران اردن همچنین تصمیم به افزایش حقوق کارمندان بنیاد صندوق دعوت تحت ماده ۳۰۵ قانون وزارت اوقاف در رابطه با دو شغل واعظان و خدمه مساجد گرفته است و حقوق این مراکز دینی مشابه حقوق کارکنان بخش های دولتی و خصوصی افزایش خواهد یافت.

این وزیر اردنی در این رابطه گفت که تعداد ذی نفعان از این قانون ۱۱۰۷ نفر کارمند اداره اوقاف هستند که این افزایش حقوق می تواند به بهبود سطح زندگی آنان تا حد زیادی کمک کند.

در این جلسه که به ریاست نخست وزیر عمر رزاز برگزار می شد ، وزیر اوقاف همچنین در رابطه با فعالیت های آینده وزارتخانه، چالش های اساسی پیش رو و برنامه های آتی به هیات وزرا در کابینه توضیح داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha