جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانم میرزاده غزالی مدیر حوزه سیده النساء(س) تهران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سیده النساء(س) تهران گفت: هم اکنون در شرایطی قرار داریم که همه خانواده ها و طلاب از لوازم هوشمند همچون تبلت یا تلفن همراه بهره‌مند هستند و حوزه های علمیه می توانند از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری کلاس های درس از راه دور استفاده کنند.

خانم میرزاده غزالی، مدیر مدرسه علمیه سیده النساء(س) تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، با ابراز تأسف از شیوع بیماری کرونا در برخی شهرهای کشور بر رعایت مسائل بهداشتی در این زمینه تأکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های فضای مجازی در برگزاری کلاس های آموزشی برخط در تعطیلات غیرمترقبه، گفت: هم اکنون در شرایطی قرار داریم که همه خانواده ها و طلاب از لوازم هوشمند همچون تبلت یا تلفن همراه بهره‌مند هستند و حوزه های علمیه می توانند از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری کلاس های درس از راه دور استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران اظهار داشت: تمامی کلاس های درس مدرسه علمیه سیده النساء(س) به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند، اما با توجه به ظرفیت های فضای مجازی و با برنامه ریزی ها و تدابیر آموزشی توانستیم تمام کلاسهای درس را طبق برنامه هفتگی و به صورت غیرحضوری و برخط(آنلاین) برگزار کنیم.

مدیر مدرسه علمیه سیده النساء(س) تهران ابراز داشت: هم اکنون در روش غیرحضوری و مجازی برای هر درس گروه جداگانه در پیام رسان ایتا تشکیل شده است و طلاب هر پایه در گروه درسی مربوط به خود حضور دارند و همه دروس حوزه طبق برنامه و با نظارت مدیر و معاون آموزشی، در ساعات مشخص خود برگزار و دروس توسط اساتید تدریس می شود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha