جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه/ در پی شیوع بیماری کرونا ویروس جمعی از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب در نامه‌ای به دکتر محمدرضا قدیر، برای کمک به ریشه‌کنی این بیماری اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی شیوع بیماری کرونا ویروس جمعی از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب در نامه‌ای به دکتر محمدرضا قدیر، برای کمک به ریشه‌کنی این بیماری اعلام آمادگی کردند.

متن نامه‌ی جمعی از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب بدین شرح است:

جناب آقای دکتر محمدرضا قدیر

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی قم

سلام علیکم؛

این روزها که سرزمینمان با چالشی دیگر این بار چالشی بهداشتی و درمانی و با دشمنی از جنس کروناویروس (۱۹-COVID)  رودررو شده است، بار دیگر سربازان کشور دست در دست هم داده‌اند و با کنارزدن تمام موانع، کمر همت و مردانگی برای پاسداری از سلامتی ایرانیان بسته‌اند.

این روزها دیدگان مردم ایران‌زمین شاهد تلاش‌های جان‌برکفانِ سفیدپوشی است که دغدغه‌ای جز جان هم‌وطنانشان ندارند.

صحنه‌هایی که این‌ روزها در بیمارستان‌های شهر قم خلق می‌شود، یادآور سال‌های دفاع مقدس و فداکاری‌های سربازان مخلص آن روزهاست و روشن است که پاداشی همسنگ در پیشگاه پروردگار خواهد داشت.

با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانة شما و همکارانتان در دانشگاه علوم پزشکی قم، اعلام می‌دارد، جمعی از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب برای هرگونه کمک به مردم شریف قم در مبارزه با بیماری کرونا با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی آمادگی دارند.

ما با باور به سخن خداوند که «إنّ مع العسر یسرا» یقین داریم که با عنایت و رحمت پروردگار و کوشش و جوشش دست‌اندرکاران بهداشتی و درمانی و پشتیبانی و شکیبایی مردم،‌ این بیماری ریشه‌کن شده، بار دیگر امنیت و سلامتی و نشاط به شهر قم و کشورمان بازخواهد گشت که مردمش شایستة بهترین‌ها هستند.

"جمعی از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha