جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل خلیفه

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه اعلام کرد که نظام بحرین تلاش می کند اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا را پنهان کرده و از مسئولیت خود در مقابله با این بیماری شانه خالی کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه اعلام کرد که نظام بحرین تلاش می کند اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا را پنهان کرده و از مسئولیت خود در مقابله با این بیماری شانه خالی کند و از سیاست فرار به جلو و تحریم طایفه گرایی استفاده کند.

در بیانیه ائتلاف آمده است: نظام بحرین به مزدوران خود در روزنامه های زرد، چراغ سبز نشان داده تا افکار عمومی را در این زمینه فریب دهند و بدین ترتیب سلامت شهروندان را در معرض خطر قرار داده است و برخوردی غیر حرفه ای و غیر اخلاقی با این بیماری در پیش گرفته است.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه خاطرنشان کرد رژیم بحرین خانه های سالمندان را بدون توجه به شرایط سالمندان تخلیه کرده و افراد مبتلا به ویروس کرونا را رد خانه های سالمندان بستری و قرنطینه کرده است و همین امر موجب اعتراض مردم و افراد مبتلا شده است زیرا این مکان ها شرایط لازم برای قرنطینه را ندارد و از سوی دیگر رژیم هیچ تدبیری برای فراهم ساختن ابزارهای پیشگیری و درمان این بیماری انجام نداده است.

بر اساس این بیانیه، رژیم بحرین همچنین در مدیریت مشکل ده ها خانواده بحرینی که در راه ها و فرودگاه ها در انتظار به سر می برند انجام نداده و از درد و رنج شهروندان برای انتقام جویی از آنها سوء استفاده می کند و بر بوق طایفه گرایی در رسانه های خود می دمد.

ائتلاف در ادامه تاکید کرد: بحران ویروس کرونا نشان داد که حمد عیسی آل خلیفه حاکم بحرین و خانواده او شایستگی باقی ماندن در حکومت را ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha