جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام هنرمند

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: ارسال ۷۶۰۰پیامک پیشگیری و بهداشتی به جانبازان شیمیایی در یک هفته گذشته انجام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند با اعلام این خبر گفت: به دلیل در خطر بودن جانبازان شیمیایی و مشکلات تنفسی که ویروس کرونا ایجاد می کند، ارسال پیامک های بهداشتی برای این گروه از جانبازان مورد تاکید است، این پیامک ها در پنج نوبت برای ۱۵۱۹ جانباز شیمیایی استان قم ارسال شده است.
وی یادآور شد: رعایت نکات بهداشتی، اجتناب از حضور در تجمعات، پیشگیری و مراقبت از مواردی است که در این پیام های کوتاه آموزشی برای جانبازان ارسال می شود.
حجت الاسلام هنرمند خاطر نشان ساخت: علاوه بر این طی روزهای گذشته بسته های بهداشتی شامل ماسک و اسپری ضد عفونی کننده در منازل جانبازان شیمیای شدید و متوسط توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمدکریمی سراجه IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 0
    سلام چی شد که حقوق هیچ اضافه نشد چرا دولت و...باما بازی میکند من مستاجرم مجبورشدم ازقم برم قنوات اینجاهم دیگر نمیشود خانه گرفت ۱۴ساله رفتم جبهه نزدیک به ۳سال منطقه بودم درفاوه موج پرده گوش پاره ۲ماه بستری سال ۶۵ ..۲۵درصد جانبازی امروز رفتم حقوق بگیرم سرم درد گرفت چرا باما بازی میشه .کمک کنید آقای هنرمندشما انسان سالمی هستید