جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبک زندگی

حوزه/ برنامه اکسیر شبکه رادیویی قرآن طی ایام نوروز ۹۹ با آیتمی جدید در رابطه با بیان سبک زندگی قرآنی و آداب نوروزی به روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه برنامه «اکسیر» شبکه رادیویی قرآن کاری از گروه آموزش این شبکه رادیویی است که پنجشنبه هر هفته با هدف بیان نکات آموزشی تلاوت‌های شاخص قاریان مصری به مدت ۶۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود.
این برنامه کاری از گروه آموزش رادیو قرآن است که به تهیه‌کنندگی حسن رحمانی و اجرای کارشناسی احمد فراهانی به صورت زنده پخش و در هر برنامه با یکی از قاریان قرآن کشورمان نیز گفت‌وگو می‌شود.
احمد فراهانی، مجری و کارشناس برنامه اکسیر در رابطه با آیتم‌های مختلف این برنامه اظهار کرد: پرسش و پاسخ از کارشناس برنامه در رابطه با علوم قرائت قرآن و بهره‌گیری از کارشناسان خبره قرآنی کشور همچون سیدمحسن موسوی‌بلده، صالح اطهری‌فرد، مهدی دغاغله، رحیم خاکی و قاسم رضیعی در رابطه با تحلیل تلاوت و بیان نکات آموزشی از جمله آیتم‌های مختلف این برنامه است.
فراهانی ادامه داد: همچنین، آیتم یک نکته از قرائت نیز در این برنامه گنجانده شده است که طی آن نکات آموزشی در رابطه با موضوع تجوید (محمدرضا ستوده‌نیا)، صوت و لحن (غلامرضا شاه‌میوه) و وقف و ابتدا (محمدکاظم شاکر) بیان می‌شود.
وی با بیان اینکه در این برنامه همچنین، آیتم پاسخ به پرسش شنوندگان نیز وجود دارد و مخاطبان می‌توانند با ارائه پرسش‌های خود با برنامه در ارتباط باشند، افزود: برنامه اکسیر در ایام نوروز سال ۹۹ نیز پخش می‌شود که البته این برنامه در این ایام به صورت تولیدی به سمع شنوندگان رادیو قرآن می‌رسد.
برنامه اکسیر طی ایام نوروز سال جدید هر روز از ۲۹ اسفندماه تا ۱۵ فروردین به روی آنتن می‌رود. آیتم جدیدی در ایام نوروز به برنامه اکسیر افزوده شده است که در آن حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم، به عنوان کارشناس برنامه در مورد سبک زندگی قرآنی و آداب نوروزی صحبت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • LV ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    پرحرفی در این برنامه زیاده