چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 890292
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
گروه جهادی طلاب همدان

حوزه/ جمعی از طلاب همدانی به صورت جهادی و داوطلبانه با حضور در سطح شهر همدان، اقدام به ضد عفونی معابر، ایستگاه‌های اتوبوس، عابربانک‌ها، سطح خیابان‌ها و تقسیم بسته‌های بهداشتی بین مردم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جمعی از طلاب همدانی، ظهر امروز به صورت جهادی و داوطلبانه با حضور در سطح شهر همدان، اقدام به ضدعفونی کردن معابر، ایستگاه‌های اتوبوس، عابر بانک‌ها، سطح خیابان‌ها و تقسیم بسته‌های بهداشتی بین مردم کردند.

حجت الاسلام ناصر طاهری، مدیر گروه جهادی سلامت محور حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به حضور جهادی طلاب همدانی، خاطرنشان کرد: بنا بر هماهنگی صورت گرفته با ستاد پیشگیری در استان، مقرر شد  تعدادی از طلاب به صورت روزانه به ضد عفونی معابر شهری بپردازند.

وی افزود: در این برنامه که به صورت روزانه اجرا خواهد شد، اعضای گروه هر روز ظهر اقدام به ضدعفونی کردن معابر شهری و اتوبوس ها خواهند کرد و از آنجایی که نمازهای جماعت در مساجد برگزار نمی شود، اما مساجد دایر است، هر شب قبل از اذان مغرب نیز مساجد سطح شهر توسط طلاب این گروه جهادی ضدعفونی خواهند شد.

حجت الاسلام طاهری با تأکید بر اینکه طلاب برای خدمت رسانی به مردم دارای آمادگی صد در صدی هستند، ابراز داشت: این آمادگی در  طلاب وجود دارد تا در صورت نیاز با حضور در بیمارستان ها، به یاری کادر درمان، پزشکان و پرستاران برویم، البته لازم به ذکر است، این درخواست توسط گروه جهادی سلامت محور حوزه علمیه همدان نیز رسما به مراکز درمانی اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha