پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فصلنامه

حوزه/ شصت و پنجمین شماره از فصلنامه قرآنی «کوثر»، به صاحب‌امتیازی مؤسسه فصلنامه قرآنی کوثر، مدیرمسئولی سیدمحمدرضا علاءالدین و سردبیری علی رهبر اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ در این شماره از فصلنامه قرآنی «کوثر»، مقالاتی با عناوین «بازشناسی تطبیقی سیره فاطمه زهرا(س) در نگاه مفسرین فریقین، نوشته دکتر سیده فاطمه حسینی، بررسی رابطه دوسویه عفاف در اندیشه و رفتار از دیدگاه قرآن و روایات نوشته رضا سعادت‌نیا، شوکت ابراهیم‌پور، نگاهی تطبیقی به شخصیت زن از منظر قرآن و عهدین نوشته حسن کاظمی سهلوانی، بازخوانی آراء تفسیری مفسران قرآن از آیه ۴۵ سوره زخرف با تکیه بر سیاق نوشته عباس شریفی، سبک زندگی قرآنی و فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی از بانوان از منظر قرآن و روایات نوشته فاطمه سهرابی و حقوق اقلیت‌های دینی از منظر نهج‌البلاغه، نوشته سیدحسین حر به قلم آمده است.

خاطر نشان می شود: شصت و پنجمین فصلنامه قرآنی کوثر به عنوان مجله تخصصی در زمینه قرآن و قرآن‌پژوهی در پاییز و زمستان ۹۸ منتشر شد. بهای تک‌شماره این فصلنامه ۶۰۰۰ تومان است که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه با شماره ۰۳۱۳۴۴۱۹۷۰۹ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha