جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس به منظور بهره گیری از فعالیت های پژوهشی در ایام تعطیلات حوزه از راه اندازی کانال آشنایی با منابع دیجیتال ویژه مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران استان فارس خبر داد.

مریم دل افکار در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون تاکید بر موضوع آموزش پژوهش محور و همچنین  تکیه بر آموزه های وحیانی، اظهار داشت: هرگونه سستی و تنبلی در تجلی علم آموزی به فراخور شرایط حاضر مطرود است.

وی در ادامه با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید «أَلَمْ تَرَ إِلَی الَّذِینَ خَرَجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ وَهُمْ أُلُوفٌ حَذَرَ الْمَوْتِ فَقَالَ لَهُمُ اللَّهُ مُوتُوا ثُمَّ أَحْیَاهُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَذُو فَضْلٍ عَلَی النَّاسِ وَلَٰکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَشْکُرُونَ» آیا ندیدید آنهایی را که از ترس مرگ از دیار خود بیرون رفتند که هزارها تن بودند، همچنین خداوند فرمود تمام بمیرید (همه مردند) سپس آنان را زنده کرد، زیرا خدا را در حق بندگان فضل و کرم بسیار است، از این رو باید مردم شکرگزار باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس عنوان کرد: با توجه به آیه فوق حجت بر همگان در هر حیطه ای که هستند تمام است، ناامیدی و هر گونه سستی در قاموس انسان ها به ویژه شیعیان نمی گنجد، عرصه جهاد در جنگ بیولوژیکی فعلی عرصه اهم فالاهم‌ است و مکتب پژوهش و علم آموزی شیعیان‌ به ویژه برای بانوان طلبه که همان طلایه داران تربیت اند باز است.

وی با تصریح بر اینکه روحیه تلاشگری همواره موجبات هراس در دل های دشمنان بوده و خواهد بود، خاطرنشان کرد: هیچ گاه این مکتب تعطیل نخواهد شد و تنها به فراخور شرایط نوع و نحوه آن تغییر کرده است، اگر از فیض حضور کنار هم بی بهره مانده ایم با هم و کنار هم به صورت مجازی این راه را ادامه خواهیم داد.

دل افکار در پایان به منظور بهره گیری از فعالیت های پژوهشی در ایام تعطیلات حوزه از راه اندازی کانال آشنایی با منابع دیجیتال ویژه مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران استان فارس خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha