شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پارکینگ

حوزه/ مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت:‌ به منظور حمایت از بخش خصوصی هزینه اجاره ماهیانه اسفند ماه پارکینگ‌های سطح شهر بخشیده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی نیک اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و به ویژه در شهر قم و عدم استفاده شهروندان و مسافران از پارکینگها به منظور رعایت شرایط قرنطینه، مراجعه به پارکینگها به شدت کاهش پیدا کرده و به همین جهت فشار سنگینی به پیمانکاران وارد می شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: به منظور حمایت و حفظ توان بخش خصوصی پس از بررسی توسط کارشناسان موضوع در هیات مدیره سازمان مطرح گردید و با تصویب و تایید کلیه اعضا مقرر گردید فعلا اجاره بهاء اسفند ماه از پیمانکاران اخذ نشود و برای ماههای آینده بنا بر وضعیت کشور در جلسات بعدی هیات مدیره مطرح و تصمیم گیری شود.

نیک عنوان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در شهر قم و به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر شهروندان از ترددهای اضافه اجتناب می نمایند که این بسیار خوب و مفید است و ما هم امیدواریم هرچه زودتر پزشکان، پرستاران و کادر محترم درمان شهرمان بتوانند بر این بیماری غلبه کنند.

وی یادآور شد: البته این عدم تردد شهروندان باعث کاهش شدید سرانه درآمد سازمان شده است ولیکن همکاران ما در تلاش هستند تا نگذارند در روند طبیعی فعالیتهای سازمان خلل ایجاد شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: سلامتی شهروندان از هر چیزی برای ما با ارزش‌تر است لذا از شهروندان فهیم و قدرشناس قم خواهشمندیم ضمن اعتماد به کادر محترم درمان ترددهای غیر ضروری خود را حذف نمایند و حتی المقدور کارهای خود را از طریق تلفن و اینترنت پیگیری نماید تا احتمال ابتلا و انتشار کمتر شود تا هر چه زودتر بتوانیم این مشکل را از شهرمان دور کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha