شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کرونا در عراق

حوزه/ آخرین خبرهای رسیده از عراق حاکی از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و به ثبت رسیدن مواردی از بهبود یافتگان این بیماری و همچنین اجرای قانون ممنوعیت رفت و آمد در برخی شهرهای عراق است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه آخرین خبرهای رسیده از عراق حاکی از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و به ثبت رسیدن مواردی از بهبود یافتگان این بیماری و همچنین اجرای قانون ممنوعیت رفت و آمد در برخی شهرهای عراق است.

پلیس دیوانیه اعلام کرد ممنوعیتی برای رفت و آمد شهروندان میان محله ها وجود ندارد اما شهروندان در خیابان ها مورد سنجش قرار می گیرند و استاندار کربلا نیز اعلام کرد از فردا به مدت سه روز قانون ممنوعیت رفت و آمد در شهرها اجرا می شود.

بر اساس این گراش استاندار نجف اشرف نیز اعلام کرد ستاد بحران امروز برای تصمیم گیری در مورد ممنوعیت رفت و آمد در استان تشکیل جلسه می دهد و رد استان بصره نیز تمام استخرخا و رستوران ها و قهوه خانه ها و سالن های عروسی تعطیل شده است و استان ذی قار نیز ممنوعیت رفت و آمد را به مدت سه روز اجرایی کرده است.

منابع عراقی همچنین اعلام کردند استان بابل عراق ورود و خروج به این استان را ممنوع کرده و  اولین مورد بهبودی از کرونا در استان میسان به ثبت رسیده است و پنج مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا نیز در کربلا و ذی قار به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha