شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نرم افزار

حوزه/ مرکز تخصصی نماز در راستای ترویج فرهنگ نماز و ایجاد انس و علاقه به نماز در کودکان و خردسالان، اقدام به ساخت نرم افزارهایی کرده که بتواند در فضایی شاد، جذاب و سالم وقت های فرزندان عزیز و دلبند آحاد مردم ایران زمین را پر کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز تخصصی نماز در راستای ترویج فرهنگ نماز و ایجاد انس و علاقه به نماز در کودکان و خردسالان، اقدام به ساخت نرم افزارهایی کرده که بتواند در فضایی شاد، جذاب و سالم وقت های فرزندان عزیز و دلبند آحاد مردم ایران زمین را پر کند.

به پدران و مادران گرامی توصیه می کنیم در این روزها که لازم است همه ما بیشتر در خانه بمانیم با نصب این دو نرم افزار در گوشی های خود، لحظات شاد و جذابی را برای فرزندان دلبندشان فراهم آورند.

در ضمن این نرم افزارها به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما هموطنان قرار گرفته است.

مشخصات نرم افزار سجاده‌های رنگی ۱ و ۲، مخاطب گروه سنی الف و ب (سه تا نه سال)، نوع محتوا نرم افزار، سیستم عامل  اندروید و موضوع آشنایی با برخی از معارف نماز می باشد.

درباره نرم افزار

مرکز تخصصی نماز در راستای ترویج معارف نماز و ایجاد انس و علاقه به نماز در خردسالان و کودکان عزیز، نرم افزار اندرویدی سجاده‌های رنگی ۱ و ۲ را منتشر کرد. سجاده‌های رنگی ۱ با طراحی گرافیکی کودکانه، جذاب و بسیار زیبا، تولید شده است. در این نرم افزار، سه جلد از کتاب‌های تولیدی مرکز (بهترین جام، قشنگترین خاطره و نردبام آسمان) به صورت «متحرک و گویا با تصویرسازی کودکانه، همراه با آهنگ و صدایی زیبا» قرار گرفته است. همچنین ۹ سرود زیبای نمازی دیگر، همراه آهنگ و صدایی جذاب به تصویر کشیده شده که در این نه کتاب هم از رنگ آمیزی و تصاویر متناسب با حال و هوای کودکان غفلت نشده است.

سجاده‌های رنگی ۲ نیز شامل ۱۰ کتاب متحرک است که دارای همان جذابیت ها و زیبایی های سجاده های رنگی ۱ است و  سرودهای زیبای آن، کودکان دوست داشتنی و دلبند ما را با معارف زیبای نماز آشنا می‌کند.

امید است که با استفاده از این نرم افزار، بذر عشق و علاقه به نماز در خردسالان و کودکان کاشته شده و در آینده از اقامه کنندگان شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیرمحمدسلامی IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    عالی