پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آرامستان

حوزه/ مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم گفت: تمام هزینه‌های مربوط به سازمان آرامستان‌ها بابت دفن و کفن متوفیان کرونا رایگان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدسیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به انجام امور مرتبط به کفن و دفن متوفیان بر اثر کرونا در آرامستان بهشت معصومه(س)، اظهار کرد: تمام اصول و موارد بهداشتی و شرعی که مورد تاکید مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب بوده است در کفن و دفن و تغسیل متوفیان بر اثر کرونا رعایت می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به برخی حواشی ایجادشده در خصوص هزینه‌های کفن و دفن این بیماران، خاطرنشان کرد: سازمان آرامستان‌ها هیچ هزینه‌ای مربوط به کفن و دفن را از بازماندگان این متوفیان دریافت نمی‌کند.

موسوی نیارکی گفت: دفن متوفیان بر اثر کرونا در قسمت جاری آرامستان بهشت معصومه(س) رایگان بوده و بابت شست‌وشو و آماده‌سازی نیز هیچ گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

وی با اذعان به اینکه برخی هزینه‌ها مربوط به خدمات بخش خصوصی بوده و به حساب سازمان آرامستان‌ها نیست، افزود: به طور کلی هزینه آمبولانس که برای بخش خصوصی بوده و هزینه سنگ قبر نیز که توسط بخش خصوصی انجام می‌شود از بازماندگان دریافت می‌شود که ارتباطی با سازمان آرامستان‌ها ندارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم تصریح کرد: کلیه امور تدفین و تغسیل و تکفین باقی متوفیان نیز طبق تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی شهر انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha