چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طرح مطالعاتی کتابهار

حوزه/ طرح کتابهار با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و استفاده از آثار بزرگان، کتاب‌هایی به مخاطبان معرفی خواهد شد که آنها می‌توانند از این کتب به عنوان منبع مطالعاتی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به مناسبت فرارسیدن سال جدید، طرح مطالعاتی «کتابهار» با شعار «با کتاب سفر کن، به کتاب سفر کن» به همت «مدرسه حرکت» در بهار ۹۹ برگزار می‌شود.

در این طرح، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و استفاده از آثار بزرگان، کتاب‌هایی به مخاطبان معرفی خواهد شد که آنها می‌توانند از این کتب به عنوان منبع مطالعاتی استفاده کنند. البته مطالعه کتاب‌های پیشنهادی اجباری نیست اما در امتیاز نهایی شرکت‌کنندگان در این طرح مؤثر است.

تاریخ شروع طرح مطالعاتی «کتابهار» روز شنبه دوم فروردین ماه سال ۹۹ تعیین شده و این طرح تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت. در ضمن علاقه‌مندان به شرکت در این طرح صرفا تا روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه مهلت دارند تا در طرح «کتابهار» ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در طرح «کتابهار» توجه داشته باشند که پس از اتمام ثبت‌نام، باید شماره عضویت دریافت کنند و طبق این شماره می‌توانند با سرگروه خود در پیام‌رسان «بله» در ارتباط باشند.

پیوستن به کانال طرح «کتابهار» در پیام‌رسان بله

شرکت‌کنندگان در این طرح ملزم هستند، در طی دوره، دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها، گزارش مطالعه خود را برای سرگروه ارسال کنند و روز جمعه هر هفته جمع گزارش‌ها در کانال قرار می‌گیرد.

موارد مطرح‌شده در راستای بهبود کمی و کیفی سطح مطالعه شرکت‌کنندگان است و سعی شده با ایجاد فضای رقابتی، زمینه‌ای برای بهترین عملکرد هر فرد فراهم شود.

لازم به توضیح است، در پایان طرح «کتابهار» ضمن با تقدیر از نفرات برتر، تعداد صفحات مطالعه شده ۵ نفر اول، ۵۰ برابر شده و مبلغی به همان مقدار صرف ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق محروم خواهد شد.

لطفا به چند نکته توجه داشته باشید:

۱. علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه هر کتابی که می‌خوانند را برای سرگروه خود ارسال کرده تا در کانال قرار بگیرد و در پایان طرح، مجموعه خلاصه‌ها در اختیار افرادی که خلاصه کتاب تهیه کرده‌اند، قرار داده خواهد شد.

۲. ارتباط شما با سرگروه به صورت مستقیم خواهد بود و گروهی در پیام‌رسان ایجاد نخواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha