شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تعطیلی مساجد ایلینوی برای مبارزه با شیوع بیماری ویروسی

حوزه/ مرکز اسلامی ناپرویل و بنیاد اسلامی ویلا پارک تنها دو مورد از مساجدی هستند که در اطراف شهرستان دوپیچ در ایالت ایلینوی برای پیشگیری از کرونا موقتا تعطیل شده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از patch، مساجد و مراکز اسلامی در شهرستان دوپیچ، واقع در ایالت ایلینوی آمریکا، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت هایشان را متوقف ساخته و نمازهای جمعه برگزار نمی کنند.

مرکز اسلامی ناپرویل و بنیاد اسلامی ویلا پارک تنها دو مورد از مساجدی هستند که موقتا تعطیل شده اند.

با افزایش نگرانی های مربوط به ویروس کرونا، تعدادی از مساجد در داخل و اطراف شهر در حال تعلیق نماز جمعه و سایر خدمات هستند.

آفتاب خان رئیس هیات امنای بنیاد اسلامی ویلا پارک روز سه شنبه ایمیلی را به اعضای این سازمان ارسال کرد، با این مضمون که که نماز جمعه، سخنرانی، برنامه و فعالیت های های سالن ضیافت تا اطلاع ثانوی لغو می شوند.

براساس ایمیل به روزرسانی شده که سه شنبه شب ارسال شد، نمازهای روزانه نیز در مسجد به حالت تعلیق درمی آیند. نماز صبح چهارشنبه ۱۸ مارس آخرین نمازی بود که قبل از بسته شدن مسجد در این مکان اقامه شد.

این تعطیلی همچنین بر مدارس آخر هفته و مدرسه بنیاد اسلامی تأثیر می گذارد که برای باقی ماه مارس بسته خواهد شد.

مرکز اسلامی ناپرویل نیز اطلاعیه ای در صفحه فیس بوک منتشر کرده و اعلام داشت که تمامی برنامه های مسجد از جمله کلاس های حضوری و نمازها  لغو خواهند شد و قرار است برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین باشد. این مرکز اسلامی همچنین از ساکنان خواست تا اطلاع ثانوی در منازل شان باقی بمانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha