شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کرونا

حوزه/ بیایید به نام خدا و توسل به آقا علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا و خواهر بزرگوارشان حضرت فاطمه معصومه(س) حُرّ زمان باشید و فرشته نجات و سفیر هدایت هموطنان ایران اسلامی باشید.

 خبرگزاری حوزه /مردم عزیز و معدودی که خواسته و ناخواسته در مقابل درب حرم امام رئوف و خواهر بزرگوارشان تجمع کردید بی مقدمه بگویم...

آیا می دانید روزانه چند نفر در کشور و در قم و مشهد بر اثر این ویروس فوت می کنند؟ آیا می دانید اگر مردم برای تحویل سال و شهادت آقا موسی بن جعفر(ع) به حرم ها می آمدند، چند نفر دیگر بیمار می شدند؟

آیا از ظرفیت بیمارستان ها، کاهش توان پزشکان و پرستاران اطلاع دارید؟
هر کدامتان دوست داشتید ️مقدمات دیدارتان با مریض های عزیزمان در بیمارستان کامکار، فرقانی، بهشتی، علی بن ابی طالب قم و یا دیگر شهرها را فردا برایتان فراهم خواهیم کرد تا از نزدیک واقعیت ها را ببیند. با مریض ها صحبت کند و از خودش بپرسد که چطور واگیر شدند.
اصلا فردا بیاید برویم بهشت معصومه و بخش دفن کرونایی ها را از نزدیک ببیند.

دوستان عزیز! تاکنون چند نفر از دوستان و آشنایان خودتان بیمار شده اند؟ چند نفر از اساتید حوزه بیمار و یا فوت شده اند؟

دوست طلبه و غیر طلبه ای که تصویرتان در شبکه های اجتماعی، رسانه ها و بی بی سی منتشر شد، بیاید واقعیت ها را ببیند و به خاطر خدا و اهل بیت(ع) آنتی ویروس بزنید. یعنی از حلقوم مبارکتان بر ضرورت بسته شدن اماکن و در خانه ماندن، مردم را توجیه کند.

نگذاریم کاری کنیم که ماه آینده برخی از دوستانمان و عزیزانمان در میانمان نباشند.
تصویر جناب استاد بطحایی گلپایگانی، استاد خسروشاهی، استاد حبیبی، میرمحمدی، احمد خسروی و ..... را جلوی خودتان بگذارید و امشب را به فکر کردن تا صبح سپری کنید. ️مگر ندیدید که چطور خطر از کنار مرجع بزرگوارمان آیت الله شبیری و ... گذشت!

دوستان در ایام شبهه و بحران پشت سر علما، فرهیختگان و نخبگان و کارشناسان باشیم، اینگونه احتمال عاقبت بخیری بیشتری است.

بیایید به نام خدا و توسل به آقا علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا و خواهر بزرگوارشان حضرت فاطمه معصومه(س) حُرّ زمان باشید و فرشته نجات و سفیر هدایت هموطنان ایران اسلامی باشید.
بیایید غیرت کنید و کاری کنید که خون کسی بر گردنتان نیاید.

بیایید *بسم الله* بگویید و پیشنهاد برادر و طلبه ناچیز را عملی سازید.

برکت رضایی
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha