جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم داوودی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان، درگذشت خانم داوودی، معاون آموزش حوزه های خواهران کشور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مدیریت حوزه علمیه خواهران گلستان در پی درگذشت خانم داوودی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران، پیام تسلیتی صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

ارتحال استاد وارسته، متعهد، مبلغ انقلابی خانم داوودی معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

این استاد عالیقدر سالیان متمادی از حیات باارزش خود را در راه دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام گذراند.

تعهد، دلسوزی و اخلاق مداری از او بانویی فاضل، تلاشگر و خستگی ناپذیری ساخت تا جان های تشنه به معارف الهی را با زلال چشمه سار ایمان و تعهد و تقیّد سیراب نماید.

بدون شک، حوزه های علمیه خواهران کشور خاطرات و تلاش های آن بانوی وارسته را فراموش نخواهد کرد و برای همیشه در اذهان دوستان و شاگردان و علاقه‌مندانش باقی خواهد ماند.

در شب شهادت مظلومانه امام موسی کاظم(ع) از خداوند منان می خواهیم که روح بزرگ آن فقیده سعیده را با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام محشور نماید.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان ضمن تسلیت این ارتحال جانسوز به حوزه های علمیه خواهران کشور و همکاران محترمشان به ویژه حضرت حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور(زیدعزه) مدیر محترم مرکز، همسر مکرم آن عزیز سفرکرده حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای هاشم پور(زیدعزه) و تمام بازماندگان محترم به ویژه فرزندان عزیز ایشان، برای آن مرحوم‌ حشر با ائمه اطهار علیهم السلام و برای تمام بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه الهی خواستاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha