چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 892002
۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم

حوزه/ این روزها، کرونا مهمان ناخوانده ی بهار ایران و بسیاری از کشورهای جهان است، و همه با هم باید تلاش کنیم تا با حفظ ایمنی و رعایت مسائل بهداشتی و بویژه پرهیز از سفر و دید و بازدیدهای نوروزی، زنجیره این ویروس منحوس را قطع کرده و کرونا را شکست بدهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با صدور پیامی آغاز سال جدید و نوروز باستانی را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر محمد گل فشان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

ای تغییر دهنده دلها و دیده‌ها؛ ای تدبیرکننده شب و روز؛ ای گرداننده سال و حالت‌ها؛ بگردان حال ما را به نیکوترین حال.

امسال در حالی دعای تحویل سال نو را زمزمه می کنیم که عطر نام باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر علیه السلام در سراسر وطن پیچیده است و بهاران این بار به نام پدر امام مهربانی ها و کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) معطر شده است.

با فرا رسیدن عید نوروز همه برای شروع یک سال جدید و متفاوت آماده می شوند، و اما سالی که گذشت، سالی آکنده از حوادث مختلف بود، سالی که در آغاز آن سیل، بسیاری از شهرهای ایران را تحت تاثیر قرار داد و در ادامه شور خدمت خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر در کنار مردمان مهربان سرزمینمان بزرگترین همدلی ها را رقم زد.

سال ۹۸ با تمام حوادث ریز و درشت، از سیل و زلزله و انواع بلایا گرفته تا حوادثی همچون شهادت سردار دلها سلیمانی بزرگ، سقوط هواپیما و در انتهای آن موج بیماری کرونا به پایان رسید، اما بی تردید در میان این همه سختی و تلخی ها آنچه امید می آفرید، همدلی صبورانه مردم و جوانان، امدادگران و داوطلبان جمیعت هلال احمر در کنار هم بود.

امید است با پایان این سال، سختی های مردم شریف سرزمینمان نیز پایان یابد و در آستانه بعثت آخرین فرستاده خداوند، حضرت ختمی مرتبت، حضرت محمد مصطفی (ص) و در آغاز سال ۹۹ شاهد ظهور قطب عالم امکان حضرت مهدی (عج) باشیم و روزهای خوش در سایه سلامت، قرین لحظه های مردم ایران باشد.

آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که با تغییر و دگرگونی طبیعت همراه است، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به در می آورد و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

این روزها، کرونا مهمان ناخوانده ی بهار ایران و بسیاری از کشورهای جهان است، و همه با هم باید تلاش کنیم تا با حفظ ایمنی و رعایت مسائل بهداشتی و بویژه پرهیز از سفر و دید و بازدیدهای نوروزی، زنجیره این ویروس منحوس را قطع کرده و کرونا را شکست بدهیم.

این جانب ضمن تبریک سال جدید و با تقدیر از تلاش های شبانه روزی همکاران خدوم، جوانان پرنشاط، امدادگران توانمند و داوطلبان نیکوکار عضو هلال احمر سالی سرشار از سلامت و امید طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برای همگان آرزومندم.

✍دکتر محمد گل فشان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha