جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر محمد گل فشان

حوزه/ بخش تجهیزات پزشکی امانی از ساعت۹ تا ۱۲ در خدمت مراجعه کنندگان است و اگر افرادی که تجهیزات پزشکی گرفتند در اسرع وقت بازگردانند تا بتوانیم از آن برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر محمد گل فشان عنوان کرد: حضور خیرین یکی از ظرفیت‌های مهم جمعیت هلال احمر است و اخیرا ۳۰ عدد کپسول اکسیژن ۲۰ لیتری مانومتر از سوی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین استان قم اهداء شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: این کپسول‌ها به بخش تجهیزات امانی هلال احمر اهداء شده و از جمله تجهیزات کاملی به شمار می‌رود و از امروز در اختیار بیماران قرار گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین آقای ایرانی عضو مجمع خیرین قم نیز ۲۰ میلیون تومان هدیه در تامین کپسول‌ها اهداء کردند و ۱۰ میلیون دیگر نیز تعهد دارند تا پرداخت شود.

گل فشان تصریح کرد: شماره حساب ۴۹۷۰۸۶۴۴۲۰ با شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ ویژه تجهیزات پزشکی است و از طریق بانک یا عابربانک ملت یا اینترنت بانک قابل پرداخت می‌باشد.

وی عنوان کرد: به دلیل افزایش بیماری های ریوی، تقاضای بالایی از سوی مردم برای امانت گرفتن کپسول وجود دارد از این رو نیاز مبرم به اهدای کسپول اکسیژن با توجه به تقاضای بالای شهروندان وجود دارد.

وی گفت: تعدادی کپسول اکسیژن در دست شهروندان داریم که با توجه به زمان بندی یک ماهه در تحویل تجهیزات امیدواریم به زودی آن را برگردانند تا پاسخگوی نیازها باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: اگر شهروندی نیز کپسول در منزل دارد که بلااستفاده است می‌تواند با اهدای آن، بخشی از نیازهای فعلی را تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: بخش تجهیزات پزشکی امانی از ساعت۹ تا ۱۲ در خدمت مراجعه کنندگان است و اگر افرادی که تجهیزات پزشکی گرفتند در اسرع وقت بازگردانند تا بتوانیم از آن برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha