سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آبگرفتگی

حوزه/ معاون خدمات شهری شهرداری قم از تلاش و فعالیت های نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی برای رفع آبگرفتگی شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید امیر سامع با اشاره به ورود سامانه بارشی پرفشار و حجم بارش‌ها در قم اظهار داشت: با توجه به بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر تیم نظارتی شهرداری با حضور دکتر سقاییان‌نژاد شهردار قم در حال بررسی مشکلات احتمالی و بازدید از معابر شهر هستند.
وی با تأکید بر آماده‌باش بیش از ۲۶۰ اکیپ به دستور شهردار قم در سطح شهر افزود: بیش از ۲۶۰ تیم در حال رسیدگی به آب‌گرفتگی معابر بوده و شهردار قم نیز در جریان کامل فعالیت‌ها بوده و نظارت تا رفع مشکلات انجام می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم نیز صد درصد آماده‌باش بوده و در صورت بروز هرگونه حادثه در کمترین زمان خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.
وی با اشاره به‌احتمال بارش بیش از ۵۰ میلی‌تری باران تا فردا خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بارش آب از همه کانال‌ها و انهار سرازیر شده و از مردم درخواست داریم در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ۱۳۷ در ارتباط باشند.

سامع با تأکید بر آمادگی شهرداری در رفع آب‌گرفتگی سطح شهر بیان کرد: شهردار، معاونان و شهرداران مناطق با حضور میدانی در حال کنترل وضعیت و رفع مشکلات آب‌گرفتگی در شهر قم هستند و باوجود اندیشیده شدن تمهیدات لازم اما حجم بارش بیش‌از پیش‌بینی‌ها بوده است.

وی ادامه داد: ۲۶۰ تیم عملیاتی و سازمان آتش‌نشانی تا برطرف شدن مشکلات و رفع آب‌گرفتگی معابر حاضر بوده و از شهروندان درخواست می‌کنیم تا در حد توان از ورود آب به منازل خود جلوگیری کرده تا تیم‌های کمک‌رسان به محل اعزام شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha