جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 892421
۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
دزدی ۸ هزار دلاری از مسجدی در کانادا

 حوزه/ رئیس شورای روابط عمومی مسلمانان آلبرتا گفت که صندوق صدقات مسجد مرکز الاسلام در شهر ادمونتون مورد سرقت قرار گرفته و خسارت ۸ هزار دلاری به این مسجد وارد کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از edmontonjournal، حمله شبانه به مسجدی در شهر ادمونتون روز شنبه و سرقت از صندوق صدقات این مرکز اسلامی، مسجد را با خسارت ۸ هزار دلاری روبرو کرد.

فیصل سوری، رئیس شورای روابط عمومی مسلمانان آلبرتا  گفت که  روز شنبه صندوق اهدای اعضای جامعه اسلامی در مسجد مرکز الاسلام  شکسته شده و سارقان پول صندوق را به سرقت برده اند.

وی گفت: این صندوق خودش نیز گران قیمت بوده  است و مخصوص نگهداری از پول ساخته شده است؛ بنابراین مسجد در این حمله هزینه های زیادی را متحمل شده است.

سوری گفت که با پلیس ادمونتون تماس گرفته شده است و تمامی اطلاعات از جمله عکس هایی از این مهاجم که در صفحه فیس بوک مرکز اسلامی گذاشته شده اند در اختیار مامورین قرار گرفته است.

این مقام مسجد در ادامه افزود: اکنون زمانه بحران است و ما در شرایط وخیمی قرار داریم و بعضی اوقات در زمان فشار این رفتارها به وجود می آیند. اما ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که زیر پا گذاشتن قانون  و از آن مهمتر هر گونه عمل خرابکاری در اماکن عبادی، مساجد، کلیساها، کنیسه ها یا هر نوع معبدی قابل پذیرش نیست.

سوری گفت: در حال حاضر هیچ مدرکی  وجود ندارد که نشان دهد این حمله و سرقت یک جنایت نفرت محور یا جنایتی هدفمند علیه مسجد بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha