پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
غربالگری

حوزه/ در ۱۸ پایگاه فعال در سطح استان قم و با فعالیت داوطلبان هلال احمر، طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی و راه آهن قم در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر محمد گل فشان در تشریح فعالیت پایگاههای غربالگری عنوان کرد: در ۱۸ پایگاه فعال در سطح استان قم و با فعالیت داوطلبان هلال احمر، طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی و راه آهن قم در حال اجرا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: از آغاز این طرح تا روز سوم فروردین ۱۱ هزار و ۵۹۵ نفر غربالگری شدند که ۱۰۶ نفر دارای علامت تب بودند.

وی تصریح کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال ۹۸ تا سوم فروردین امسال، مجموعه غربالگری در تمام پایگاه های هلال احمر در سراسر استان غربالگری به وسیله ۲۶۶ تب سنج انجام شد.

گل‌فشان بیان کرد: در این مدت ۲۹ هزار و ۸۲۹ خودرو و ۱۱۶ هزار و ۱۳۱ نفر در طرح پایش کرونا، توسط جمعیت هلال احمر قم غربالگری شدند.

وی خاطرنشان کرد: از میان افراد غربالگری شده در این مدت نیز ۳۷۷ نفر با علامت تب شناسایی که در نهایت ۱۱۱ نفر به مراکز درمانی هدایت شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: مهم ترین هدف تیم‌های امداد و نجات، تب سنجی و هشدارهای لازم به شهروندان در جهت ممانعت از سفر است.

وی گفت: در این مدت ۶۰ نیروی پرسنل و ۲۴۰ نفر داوطلب امداد و نجات و ۱۳ نیروی پرسنل و ۶ داوطلب درمان و توابخشی به پایش و غربالگری پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha