شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آقاخانی

حوزه/ خوشبختانه با حضور به موقع و گسترده و جدی نیروهای انتظامی در ورودی های شهر از ورود هرگونه خودرو غیربومی به شهر جلوگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مصوبه ملی در خصوص ممنوعیت ورود و تردد خودروهای غیر بومی در شهرها اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بحران و مصوبه شورای تامین استان را مبنی بر ممنوعیت ورود هر خودرو غیر قمی به استان قم تا ۱۵ فروردین ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه در داخل شهر نیز از تردد خودروهای غیربومی جلوگیری شده و به شهرهای محل سکونت هدایت می شوند گفت: امیدواریم همکاری مطلوب نهادهایی چون ثبت احوال و... برای احراز هویت افراد ادامه داشته باشد؛ حدودا هشت نقطه ورودی از سایر استان ها به سمت شهر قم وجود دارد که موانع لازم ایجاد شده و نیروها جهت جلوگیری از ورود به شهر حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در راستای مقابله با کرونا اجرایی شده است تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع و گسترده و جدی نیروهای انتظامی در ورودی های شهر از ورود هرگونه خودرو غیربومی به شهر جلوگیری می شود.

فرمانده انتظامی قم در پایان گفت: خودروهای بومی با ارائه مدارک شناسایی حق ورود دارند و تاکنون از ورود بیش از ۷۰۰ خودرو جلوگیری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha