پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ضدعفونی کردن

حوزه/ معاون خدمات شهری شهرداری قم از گندزدایی بیش از ۴ میلیون مترمربع در روز توسط شهرداری قم خبر داد و گفت: این ارگان بیش از ۴۵ اکیپ موتوری و ۸۰ اکیپ پیاده را به ضدعفونی کردن شهر اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید امیر سامع در جلسه فوری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم ضدعفونی کردن شهر، اظهار داشت: در حال حاضر ۷۰ مکانیسم موتوری و ۸۰ اکیپ پیاده در حال انجام عملیات ضدعفونی در شهر هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از برگزاری جلسات هماهنگی تیم‌های مختلف ضدعفونی در فرمانداری قم خبر داد و افزود: شهرداری بیش از ۴۵ اکیپ موتوری و ۸۰ اکیپ پیاده را به ضدعفونی کرد شهر اختصاص داده است.

سامع به تشریح چگونگی ضدعفونی کردن معابر پرداخت و تصریح کرد: ضدعفونی کردن معابر به دو صورت کف معابر و فضای تجهیزات و لوازم تا ارتفاع سه متر در حال انجام است.

وی روش دوم را نیز توضیح داد و گفت: عملیات ضدعفونی کردن علاوه بر کف معابر و فضای تجهیزات بر اساس جغرافیا و محلاتی که آلودگی بیشتر داشته و پرترددتر است نیز در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم مدیریت بهتر عملیات ضدعفونی کردم شهر را منوط برداشتن اطلاعات دقیق از دانشگاه علوم پزشکی دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس فهرستی که معاونت بهداشت در اختیار شهرداری قرار داده چهل اولویت مشخص‌شده که بر طبق برنامه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

سامع از گندزدایی بیش از ۴ میلیون مترمربع در روز خبر داد و بیان کرد: گندزدایی معابر اصلی و فرعی هر دو موضوع مهمی است که در شهرداری بر طبق اولویت‌های مشخص‌شده در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ضدعفونی کردن معابر اصلی و فرعی هم‌زمان انجام‌شده و در صورت لزوم اکیپ‌ها به بخش‌های پرخطرتر هدایت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha