جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 893898
۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
هلال احمر

حوزه/ در مجموع و به طور کلی ۵۸۲ هزار و ۴۸۳ نفر در طرح ملی غربالگری هلال احمر در قم شرکت داشتند و در این طرح از ۱۵۰ هزار و ۸۵۸ خودرویی که در حال تردد بود، غربالگری انجام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد گل فشان امروز با ارائه گزارشی از اجرای طرح ملی غربالگری کرونا از تاریخ ۹ اسفند ۹۸ لغایت ۱۲ فروردین سال ۹۹ عنوان کرد: در این مدت کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان در ۱۸ پایگاه جمعیعت هلال احمر، طرح ملی غربالگری کرونا در قم را اجرایی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم افزود: در این پایگاه ها، نیروهای جمعیت هلال احمر با استفاده از ۵۶ تب سنج به پایش و غربالگری سلامت عموم مردم پرداختند.

وی تصریح کرد: در مجموع و به طور کلی ۵۸۲ هزار و ۴۸۳ نفر در طرح ملی غربالگری هلال احمر در قم شرکت داشتند و در این طرح از ۱۵۰ هزار و ۸۵۸ خودرویی که در حال تردد بود، غربالگری انجام شد.

گل فشان اظهار کرد: از افرادی که تحت غربالگری قرار گرفتند ۷۹۱ نفر دارای تب و مشکوک شناخته شدند و برای ادامه تشخیص ابتلا به بیماری کرونا راهنمایی و ۵۸۱ هزار و ۶۹۲ نفر نیز بدون علامت به مسیر خود ادامه دادند.

وی با قدردانی از تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر استان قم در اجرای این طرح عنوان کرد: در این طرح ۲۲۴ نفر از پرسنل و ۸۷۲ نفر داوطلب معاونت امداد و نجات و ۵۲ پرسنل و ۳۱ داوطلب معاونت درمان و ۶۷ پرسنل و ۳۵۳ داوطلب معاونت جوانان و ۳۵ پرسنل و ۲۶۰ داوطلب معاونت داوطلبان شرکت داشتند و به ارائه خدمت پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: در مجموع نیز ۳۷۸ نفر روز از کارکنان و ۱۵۱۶ داوطلب با خدمت رسانی، مشارکت خود را در اجرای این طرح ملی به نمایش گذاشتند.

وی گفت: در بخش لجستیک و تجهیزات نیز ۲۵ دستگاه آمبولانس، کمکدار سبک، خودروی سبک و سایر تجهیزات مورد استفاده قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha