پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 894155
۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
سارقان

حوزه/ در بازجویی بعمل آمده سارقان به سرقت بیش از ۲۰ فقره داخل خودرو، قطعات خودرو و معابر از قبیل ضبط خودرو، فلش، عینک، طلاجات، چادر مسافرتی، پاور بانک، تلفن همراه و باطری خودرو اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه سرهنگ مراد حسین جعفریان، فرمانده انتظامی شهرستان قم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو، قطعات خودرو و معابر در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۷ شهید بهشتی بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت و با انجام یکسری اقدامات پلیسی بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه باند سارقان را شناسایی و ۳ نفر را دستگیر و در بازرسی از پاتوق آن‌ها انواع قطعات اموال مسروقه داخل خودرو را کشف کردند.

وی اضافه کرد: در بازجویی بعمل آمده سارقان به سرقت بیش از ۲۰ فقره داخل خودرو، قطعات خودرو و معابر از قبیل ضبط خودرو، فلش، عینک، طلاجات، چادر مسافرتی، پاور بانک، تلفن همراه و باطری خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سرهنگ جعفریان در پایان به همشهریان و مردم عزیز توصیه کرد: از شهروندان درخواست داریم توجه جدی را به هشدارها و تذکرات و آموزش‌های همگانی که پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرایم ارائه می‌دهد، مدنظر قرار دهند تا شاهد سرقت اموال در حوزه داخل خودرو، قطعات خودرو و معابر نباشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha