پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیرعامل هلال احمر قم

حوزه/ سال ۹۹ نیز خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان قم، علاوه بر خدمت رسانی و اجرای طرح غربالگری، در روزهای سخت مبارزه با بیماری کرونا در حوزه سلامت و با حضور در بخش های مختلف همچون، نقاهتگاه، داروخانه، تامین تجهیزات امانی بیماران و همچنین خدمت رسانی در سیلاب با مردم همراه شد، تا بار دیگر قدرت عظیم مهربانی و همدلی را به رخ جهان بکشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،متن پیام تشکر دکتر محمد گل فشان، مدیر عامل هلال احمر قم از اجرای طرح غربالگری به شرح زیر است:

به نام خدا

بهار، فصل شکر نعمت زندگی دوباره طبعیت است، سال هاست در آغاز این فصل و روزهای نخست سال جدید انسان هایی بزرگ، لباس خدمت بر تن می کنند تا در کنار رویش و طراوت زمین، شادی و نشاط و آرامش به مردمان سرزمین ایران هدیه کنند.

و اما امسال در هجوم یک مهمان ناخوانده، که نه تنها سرزمین ما که جهان را، با حضورش سرد و بی روح کرده، باز هم در سنگر نخست خدمت، امدادگران، جوانان و داوطلبان توانمند و همیشه آماده در کنار کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر قم چهره زیبای ایثار و انسانیت را به تصویر کشیدند.

خادمانی که ایثاگرانه از روزهای پایانی سال گذشته و تمام روزهای نوروز ۹۹ سختکوش و خستگی ناپذیر کمر همت به خدمت بستند و جان خود را کف دست گرفته و با اجرای طرح ملی غربالگری و پایش بیماری کرونا، بار دیگر در روزهای بهاری، آرامشی توام با سلامت را تقدیم مردمان نجیب ایران کردند.

سال ۹۹ نیز خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان قم، علاوه بر خدمت رسانی و اجرای طرح غربالگری، در روزهای سخت مبارزه با بیماری کرونا در حوزه سلامت و با حضور در بخش های مختلف همچون، نقاهتگاه، داروخانه، تامین تجهیزات امانی بیماران و همچنین خدمت رسانی در سیلاب با مردم همراه شد، تا بار دیگر قدرت عظیم مهربانی و همدلی را به رخ جهان بکشد.

جوانان، داوطلبان و امدادگران، داوطلبانه و ایثارگرانه به دور از جمع گرم خانواده خود و در بهترین روزهای سال، شبانه روز در پایگاه های اجرای طرح های ملی در مبادی ورودی و خروجی شهر و جاده ها، راست قامت به پا ایستادند تا با حضور بی وقفه آنها، درمانده و گرفتار حادثه ای تنها نماند و سلامت جان و تن هدیه همگان باشد.

امروز آنهایی که در لباس مقدس خدمت در خط مقدم سلامت با حمایت خانواده های بزرگوارشان ایستاده اند در قلب خانواده بزرگ ایران جایگاهی ویژه و ماندگار دارند.

این جانب ضمن خدا قوت به همه دست اندرکاران طرح های ملی در سطح استان، از تلاش های شبانه روزی همگان در این مدت قدردانی می کنم و تلاش شما عزیزان را در که شرایط سخت، با فداکاری در خدمت رسانی رقم خورد را ارج می نهم.

امید است، بزودی شاهد مهار و پایان قطعی این بیماری منحوس باشیم و با برگزاری جشن شکرانه سلامت، این پیام مهربانی و همدلی را در دفتر نیکوکاری به یادگار ثبت نماییم.

دکتر محمد گل فشان _مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha