پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه

حوزه/ هیچ گونه تجمعی در مسجد مقدس جمکران و سایر نقاط استان جهت برگزاری جشن نخواهیم داشت و تمام برنامه ها به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم گفت: اجرای طرح های پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا در قم که با همدلی قابل تقدیر مردم همراه بود نقش زیادی در کنترل این بیماری در قم داشته است.

وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند که به ارائه خدمات الکترونیک و فروش محصولات به صورت غیر حضوری می پردازد تا پایان فروردین اجرایی خواهد شد.

سرمست گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا سیاست دولت تداوم تولید همراه با رعایت مسائل بهداشتی در واحدهای تولیدی بوده تا کشور  دچارکمبود کالاها و اقلام مصرفی مردم نشود.

استاندار قم خاطر نشان ساخت: از بیست و سوم تا پایان فروردین ادارات و دستگاه های اجرایی با دو سوم نیروها نسبت به  ارائه خدمت  به مردم اقدام نموده و  کماکان اجرای خدمات برخط و غیر حضوری بعنوان یک اولویت اساسی خواهد بود. 
استاندار همچنین با اشاره به در پیش بودن جشن های نیمه شعبان، خاطر نشان کرد: هیچ گونه تجمعی در مسجد مقدس جمکران و سایر نقاط استان جهت برگزاری جشن نخواهیم داشت و تمام برنامه ها به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha