دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 895898
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
غربالگری تلفنی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا از همکاری داوطلبانه خواهران طلبه این مدرسه در اجرای طرح غربالگری مقابله با ویروس کرونا خبر داد .

سعیده جیریایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: طلاب مدرسه علمیه نجمیه ازنا با حضور در مرکز بهداشت شهرستان، بصورت تلفنی، غربالگری مردم برای شناسایی مبتلایان به کرونا را انجام دادند . 

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا خواهران طلبه همگام با سایر نیروهای جهادی در حال خدمت به مردم بوده اند، افزود: خواهران طلبه این مدرسه با دوخت ماسک در منازل خود و تحویل آنها به مراکز بسیج شهرستان در این جهاد ملی شرکت داشته اند . 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی کسب و کارها، طلاب و خیران شهرستان تعدادی بسته غذایی را بین نیازمندان شهرستان ازنا توزیع کردند .

جیریایی در پایان با بیان اینکه امید می رود مردم تا قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا، همکاری لازم را با مدافعان سلامت و نیروهای جهادی داشته باشند، یادآور شد: همکاری و مشارکت همه جانبه مردم و پرهیز از تجمع و تردد بی مورد و توجه به توصیه های بهداشت فردی و عمومی در اماکن مختلف تنها راه شکست ویروس کرونا است.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha