جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

حوزه/فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه سپاه و بسیج یزد در سه مرحله خبر داد و گفت: مرحله اول این رزمایش دوم و سوم اردیبهشت و همزمان با سالروز تأسیس سپاه با اهدای پنج هزار بسته معیشتی در استان یزد توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، عصر امروز در دومین نشست قرارگاه رزمایش مواسات که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین کشور رزمایش کمک مومنانه را برای دوران شیوع کرونا طراحی کرده که بسیج در استان های مختلف این رزمایش را برگزار می کند.

وی تصریح کرد: روزی که آیت الله ناصری یزدی بر تشکیل قرارگاه مواسات در یزد تأکید کردند، جلسه هماهنگی رزمایش کمک مؤمنانه سپاه برگزار شد و  این رزمایش اکنون ذیل عنوان قرارگاه مواسات برگزار می شود به این ترتیب حتی یک بسته معیشتی خارج از قرارگاه مواسات توزیع نمی شود و رزمایش کمک مؤمنانه هم کاملا با هماهنگی این قرارگاه طرح ریزی خواهد شد.

پورشمسی خاطرنشان کرد: برای رزمایش کمک مؤمنانه تیزر تبلیغاتی تولید و نشست خبری برگزار شد و تمام رسانه های استان هم به صورت کامل به پوشش خبری اخبار این رزمایش پرداختند و تأکید صورت گرفت که این رزمایش با محوریت نماینده ولی فقیه در استان انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه مرحله برای رزمایش کمک مؤمنانه طرح ریزی شده گفت: مرحله اول این رزمایش دوم و سوم اردیبهشت و همزمان با سالروز تأسیس سپاه با اهدای پنج هزار بسته معیشتی در استان یزد توزیع می شود و مرحله دوم این رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان و مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) خواهد بود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مرحله سوم این رزمایش هم پیش از عید سعید فطر برگزار می شود و فرماندهان نواحی مقاومت استان هم مأمور به تبعیت از ائمه جمعه شهرستان های خودشان در قرارگاه مواسات شدند، زیرا بسیج ظرفیتی بسیار عظیم در حوزه های مختلف دارد و هرآنچه که ظرفیت بسیج در حوزه نیروی انسانی و امکانات هست در راستای هرچه بهتر برگزار شدن رزمایش مواسات در خدمت این قرارگاه است و در صورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.
پورشمسی با تأکید بر اینکه تلاش شده که مشکلات قشرهای مختلف مورد بررسی قرار گیرد تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۴۰۰ خانواده بازنشتگان نظامی با مشکلاتی روبرو بودند، فرم های کسر حقوق برای کمک به این افراد طراحی شد و در بین دیگر بازنشستگان توزیع می شود و مبالغ جمع آوری شده هم برای رفع مشکلات اعضای همین صنف استفاده می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha