شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسناتی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین حسناتی گفت: مبلغین برای بیان احکام شرعی و معارف دینی از فضای مجازی بیشترین استفاده را ببرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‎آباد، دوشنبه یکم اردیبهشت ماه سال 1399 جلسه هم اندیشی طلاب و مبلغین شهرستان نجف‌آباد با رعایت کامل مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی، در سالن همایش حوزه علمیه نجف‌آباد تشکیل شد.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی، امام جمعه نجف‌آباد با اشاره به نیازهای جامعه و مردم در شرایط موجود بر کمک به آسیب دیدگان از این ویروس منحوس و خدمت کریمانه به نیازمندان تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن معرفی ستاد مردمی کمک مومنانه شهرستان نجف‌آباد، افزود: بعضی از مساجد و پایگاه‌های بسیج مشغول خدمت رسانی و جمع آوری کمک‌های مردمی هستند و این کار باید در ماه مبارک رمضان نیز ادامه پیدا کند. خیرینی که سال‌های گذشته افطاری توزیع می کردند امسال نیز به صورت بسته بندی شده و کریمانه بین نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده به این کار بپردازند.


حجت الاسلام حسناتی با اشاره به برنامه مساجد در شرایط کرونایی، تاکید کرد: طبق برنامه قبل مساجد هنگام اذان باز باشند، اذان و مناجات مختصری از ماذنه‌ها پخش شود، اما برای برپایی نماز جماعت رسمی همچنان منتظر دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهیم بود وقتی که از طرف مسئولین رسمی اعلام شد ان شاءالله انجام وظیفه، نماز جماعت و برنامه‌های مختلف ماه رمضان برپا خواهد بود.

امام جمعه نجف‌آباد در ادامه تاکید کرد: در این ایام مخصوصا ماه مبارک رمضان مبلغین جهت بیان احکام شرعی و معارف دینی از فضای مجازی بیشترین استفاده را ببرند و نسبت به مخاطبین خود به ویژه جوانان و نوجوانان اقدامات تبلیغی مناسب در فضای مجازی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha