شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خسروی

حوزه/ منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس ضمن تشکر از حضور جهادی روحانیون در میدان مبارزه با کرونا در کشور، گفت: حضور روحانیون در این صحنه نگاه مردم نسبت به روحانیت را عوض کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، حسین خسروی امروز در دیدار با تعدادی از روحانیون فعال گروه های جهادی طرح مواسات خوسف با بیان اینکه روحانیون در صحنه های مختلف کمک به مردم خوش درخشیدند، گفت: سیل، زلزله، کرونا و خیلی حوادث دیگر، طلاب و روحانیون در آن خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه تحریم، کرونا، کاهش قیمت نفت از مشکلاتی است که کشور با آن دست و پنجه نرم می کند، گفت: همه باید در این شرایط به جامعه و مردم امید بدهیم، این مشکلات هم ان شاء الله بزودی رفع خواهد شد.

منتخب مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه ویروس کرونا با وجود مشکلاتی که برای کشور ایجاد کرد، برکاتی هم به همراه داشت، افزود: ویروس کرونا ماهیت اصلی غرب و اروپا را به مردم جهان نشان داد که چطور در مواجهه به چنین مشکلاتی ماسک کشورها را می دزدند.

خسروی ضمن تشکر از حضور جهادی روحانیون در میدان مبارزه با کرونا در کشور، گفت: حضور روحانیون در این صحنه نگاه مردم نسبت به روحانیت را عوض کرد.

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به کول کردن عالم اهل سنت توسط روحانی شیعه در حادثه سیل گلستان، گفت: این اقدام زیبا به اندازه ساعت ها سخنرانی و کلاس درس اخلاق ارزش داشت و تاثیری چه بسا بالاتر از آن به همراه داشت.

حجت الاسلام حامد شاه بیکی امام جمعه خوسف هم معادن و صنایع دستی را از ظرفیت های خوسف دانست وگفت: روستاهای گردشگری زیادی در این شهرستان وجود دارد که می تواند ایجاد اشتغال داشته باشد.

وی افزود: مردم ولایت مدار و انقلابی خوسف همواره پای انقلاب بودند و هستند و این را با حضور باشکوه خود در انتخابات اخیر هم ثابت کردند.

انتهای پیام/ ش ش 99

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha