دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استقبال ماہ رمضان

حوزه/مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف رادیو معارف از پخش برنامه ضیافت از این رسانه به مناسبت ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید احمد محمودی در گفت‌وگویی، با اشاره به ویژه برنامه گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به مناسبت ماه رمضان اظهار کرد: برنامه ضیافت به این مناسبت تولید شده که در زمان افطار از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در ایام ماه رمضان با تهیه‌کنندگی روح‌الله اسماعیلی، گویندگی محمد جواد محمدی، تهیه‌کنندگی محمد حسین‌پور و دستیار تهیه رضا رضایی پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با بیان اینکه ایجاد لحظات انرژی‌بخش مخاطبان در این برنامه در دستور کار است، گفت: این برنامه بر اساس خطبه نهج البلاغه تولید و در آن به ایام مناسبتی و وضعیت موجود جامعه توجه شده است.

وی عنوان کرد: پویش رزمایش همدلی در ماه مبارک در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است که با محوریت انفاق، همدلی، مساوات، مساعدت و بیان جلوه‌های آن پرداخته می‌شود.

محمودی به ذکر نمونه‌هایی از انفاق در ایام رمضان در برنامه ضیافت پرداخت و افزود: هزینه برای نان صلواتی توسط نانوایی‌ها، تهیه افطاری و پخش آن، توزیع هزینه‌های افطاری‌های خانوادگی با وضعیت موجود به نیازمندان و مساعدت با نهادهای خود جوش مردمی در تهیه افطاری و اقلام مورد نیاز نیازمندان در ماه مبارک از جمله نمونه‌های تبیین شده این برنامه است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha