جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 897804
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
موج مهربانی

حوزه/ رادیو معارف با برنامه «موج مهربانی» اهمیت رزمایش همدلی و مساوات با توجه به تأکید رهبر انقلاب اسلامی در راستای حمایت از خانواده ها را بازگو می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امسال در حالی به استقبال ماه ضیافت الهی می رویم که مهمانی ناخوانده وارد زندگی مردم شده است ودرکسب وکار برخی افراد مشکلاتی به وجود آمده است.

مقام معظم رهبری در سخنرانی روز نیمه شعبان امسال با توجه به اوضاع وخیم معیشتی و آسیب رساندن کرونا بر بعضی کسب‌ و کارها، از همه اقشار، مجموعه‌ها و گروه‌ها دعوت کردند تا بیش‌ازپیش به یاری محرومان بشتابند.

به همین منظور رادیو معارف با طراحی و تولید برنامه «موج مهربانی» و با حضور مهمانانی که کمر خدمت به مردم بسته اند اهمیت و نحوه امدادرسانی به همنوعان خود را بازگو می‌کنند.

این برنامه که به همت گروه فقه و اندیشه رادیو معارف طراحی و تولید شده است میزبان پزشکان، پرستاران، گروه های جهادی خدمت رسان در عرصه های مختلف است که چندین ماه است در نقاط مختلف کشور به کمک مردم و بیماران شتافته اند.

برنامه «موج مهربانی» به تهیه‌کنندگی علی‌اصغر شرفی و اجرای علی اسماعیلی هر شب ساعت ۲۳:۰۰ به روی آنتن می رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ تقدیم شنوندگان رادیو معارف می شود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha