شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 897524
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
ضیافت

حوزه/ رادیو معارف با پخش ویژه برنامه «ضیافت» مهمان روزه داران در لحظات افطار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید احمد محمودی، مدیرگروه قرآن و اهل بیت(ع) از پخش برنامه «ضیافت» از این رسانه به مناسبت ماه رمضان خبر داد.

وی با اشاره به ویژه برنامه گروه قرآن و اهل بیت(ع رادیو معارف‌ به مناسبت ماه رمضان، اظهار کرد: برنامه ضیافت به این مناسبت تولید شده که در زمان افطار از این رسانه پخش شود.

محمودی خاطرنشان کرد: این برنامه در ایام ماه رمضان با تهیه‌کنندگی روح‌الله اسماعیلی و محمد حسین‌پور و با اجرای محمدجواد محمدی پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با بیان اینکه ایجاد لحظات انرژی‌بخش مخاطبان در این برنامه در دستور کار است، گفت: این برنامه براساس خطبه نهج البلاغه تولید و در آن به ایام مناسبتی و وضعیت موجود جامعه توجه شده است.

وی عنوان کرد: پویش رزمایش همدلی در ماه مبارک در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است که با محوریت انفاق، همدلی، مساوات و مساعدت به بیان جلوه‌های آن پرداخته می‌شود.

محمودی به ذکر نمونه‌هایی از انفاق در ایام رمضان در برنامه ضیافت پرداخت و افزود: هزینه برای نان صلواتی توسط نانوایی‌ها، تهیه افطاری و پخش آن، توزیع هزینه‌های افطاری‌های خانوادگی با وضعیت موجود به نیازمندان و مساعدت با نهادهای خود جوش مردمی در تهیه افطاری و اقلام مورد نیاز نیازمندان در ماه مبارک از جمله نمونه‌های تبیین شده این برنامه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha