چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قرآن

حوزه/ همزمان به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نسخه جدید نرم افزار موبایلی قرآن سراج با قابلیت‌ها و امکانات جدید به همت اداره فناوری و فراوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم فرهنگ اسلامی تولید و به بازار عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، بخش "ختم قرآن کریم" اپلیکیشن قرآن سراج توسط پژوهشکده فرهنگ ومعارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تولید وبه صورت رایگان منتشرشد.

نرم افزار قرآن سراج در بستر اندروید، به ۵ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی وارد و تولید شده و دارای دو بخش "تلاوت قرآن کریم" و "ختم قرآن کریم" است که بخش "تلاوت قرآن کریم" درسال ۹۷ تولید شده وشامل متن قرآن کریم، ۷ ترجمه فارسی، ۴ ترجمه به زبان های خارجی، تفسیر نمونه، ترجمه سید محمدرضا صفوی وصوت قرآن بیش از ۷۰ قاریاست.

بخش "ختم قرآن کریم" که در نسخه جدید این نرم افزار ارائه شده است، با هدف برگزاری ختم عمومی وگروهی قرآن کریم منتشر شده است. 

در بخش ختم عمومی قرآن، شرکت در ختم قرآن برای تمام کاربران امکانپذیر است و کاربران میتوانند با انتخاب جزء یا حزب مورد نظردرختم قرآن کریم مشارکت نمایند.

در بخش ختم گروهی، عموم مردم میتوانند برگزارکننده ختم قرآن در شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های خانوادگی باشند. بدین منظور کاربر می‌تواند ختم گروهی مورد نظرخود را در نرم افزار ایجاد وازطریق اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی اقدام به دعوت دوستان، اقوام وهمکاران خود به ختم نماید. شخص دعوت شده بامراجعه به صفحهخ تم، جزء یا حزب مورد نظر برای قرائت را انتخاب و نام وی بعنوان یکی از مشارکت کنندگان در ختم ثبت میشود.

 همچنین لیست شرکت کنندگان درختم گروهی نمایش داده میشود.

علاقه مندان جهت دانلود واستفاده از نرم‌افزار، می‌توانند به آدرس  https://cafebazaar.ir/app/isca.quran.seraj مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیرم مهدی فاطمه IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    0 0
    سلام ممنون از برنامه عالی و خوبه شما چندین وقت بودم که دنبال یک چنین برنامه ای بودم برای ختم های قرآن الحمدلله با برنامه شما آشنا شدم ان شاءالله که بهره و ثوابی باشد برای سازندگان این برنامه فقط اگر امکانش بود می شد چندین ختم همزمان با یک لینک راه اندازی می شد خییلی عاااالی بود.لطفا