جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبد معیشتی

حوزه/برای اجرای اولین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه تعداد هزار بسته معیشتی در نظر گرفته شده است که در اختیار خانواده‌های بی بضاعت و کارگرانی که بر اثر کرونا بیکار شدند قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید حسین حسن پور مسئول سازمان بسیج اداری کارگری سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام قم گفت: سازمان بسیج اداری و کارگری استان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه اقدام به جمع آوری اقلام و ارزاق در قالب سبد معیشتی از ادارات و کارخانجات استان نمود.

مسئول سازمان بسیج اداری کارگری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم عنوان کرد: این اقلام متشکل از ۵ هزار قلم کالا در قالب هزار بسته معیشتی است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان تهیه شده است.

حسن پور افزود: برای اجرای اولین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه تعداد هزار بسته معیشتی در نظر گرفته شده است که در اختیار خانواده‌های بی بضاعت و کارگرانی که بر اثر کرونا بیکار شدند قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد : هر بسته دارای ۵ قلم کالا شامل یک کیسه برنج،۲ عدد روغن،۲ عدد رب، خرما و۲ بسته ماکارونی است.

مسئول بسیج اداری و کارگری استان با اشاره به نحوه توزیع این اقلام یادآورشد:گروه‌های شناسایی بسیج کارگری استان با بررسی و تحقیق به صورت میدانی و با همکاری پایگاه‌های بسیج، کارگران آسیب دیده و بی بضاعت را شناسایی نموده و در چرخه دریافت بسته‌های معیشتی قرار خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha