دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 898684
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
جلسه

حوزه/ دکتر قدیر گفت: غربالگری مرحله اول به اتمام رسید و در حال حاضر ۳۰ درصد همشهریان در مرحله دوم غربالگری شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار با رئیس و اعضای شورای استان گفت: یکی از مسائل مهم در بحران کرونا، مدیریت منسجم و کارآمد می باشد که در استان با مدیریت استاندار قم در بهره گیری از ظرفیت نهادها و سازمان ها شاهد نیل به این امر مهم بودیم

وی افزود: کرونا، ویروس مهاجم و بسیار بی رحمی است و هر لحظه با عدم رعایت فاصله گذاری و افزایش تماس ها ممکن است که این رفتار هجومی خود را تشدید کند.

دکتر قدیر خاطر نشان ساخت: در آمریکا با بزرگ ترین اقتصاد دنیا و این همه ادعا بخصوص در  بهداشت و درمان، مشاهده شد که متاسفانه به چه میزان تلفات رقم خورد و نیز در کشورهای اروپایی توجه کمی به افراد کهن سال شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در صورتی که در ایران و در قم، شاهد بودیم که چندین پیرمرد و پیرزن بالای ۱۰۰ سال با بهبودی کامل مرخص شدند و این یک نمونه بارز تکریم انسان و انسانیت در ایران است.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مدیریت بحران کرونا به خوبی عمل کرد و پزشکان و پرستاران خوش درخشیدند ؛غربالگری مرحله اول به اتمام رسید و در حال حاضر ۳۰ درصد همشهریان در مرحله دوم غربالگری شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha