شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست عقیدتی سیاسی سپاه

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه علت پیشرفت هر جامعه ای مطالعه و تفکر است، گفت: انقلاب صنعتی جوامع غربی حاصل سه قرن مطالعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه استان سمنان، با بیان اینکه ۱۵۰ هادی و ۱۱۰ مربی عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه استان و شهرستان‌های تابعه مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: ما باید اهل مطالعه باشیم و قدرت نویسندگی بالایی داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه علت پیشرفت هر جوامعی مطالعه و تفکر است، تصریح کرد: انقلاب صنعتی جوامع غربی حاصل سه قرن مطالعه است.

وی افزود: علم آموزشی از آغاز خلقت بسیار سفارش شده و باید در دوره کنونی نیز به علم آموزشی و بصیرت افزایی بیش از پیش اهمیت داده شود.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه همه باید مانند شهید مطهری اهل مطالعه باشند، خاطرنشان کرد: تمام قشرها علی الخصوص جوانان باید اهل مطالعه باشند و کتابهای استاد شهید مطهری می تواند یک تحول جدیدی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه معلمی شغل نیست و هنر است و خداوند متعال نخستین معلم هنرمند است، افزود: کسی که وقتی انسان را خلق کرد اولین ایاتی را که نازل کرد در خصوص تربت انسانی بود که خلق شد؛ اولین ایاتی که نازل شد درمورد قلم است در حقیقت معلمان با خداوند در جاهایی نقطه اشتراک دارند و آن هم تربیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اگر معلم ساخته شده باشد می‌تواند موجب سعادتمندی دانش اموزان خود شود و یا بالعکس؛ بنابراین معلم باید مراقب باشد اول باید در تربیت خود کوشا باشد.

وی با بیان اینکه انسان باید در برابر کسانی که از آنها علم می آموزد متواضع باشد، تصریح کرد: احترام به دو گروه پدر و مادر و معلم واجب است و موجب عاقبت بخیری افراد می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha