جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 899437
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در واکنش به شهادت رسیدن ۳ نفر از پرسنل سپاه، گفت: دشمن بداند که جنایت آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و سیلی سختی از فرزندان این سرزمین خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، امروز در حاشیه مراسم تشییع شهدای سپاه پاسداران که در کردستان برگزار شد از انتقام سخت جنایتکاران خبر داد.

در پیام فرمانده سپاه بیت المقدس می خوانیم:

بار دیگر دستان به خون آغشته دشمنان پلید اسلام و انقلاب اسلام خباثتی دیگر رقم زد و سه نفر از پاسداران جان برکف که مأمور صیانت از امنیت این آب و خاک بودند را به شهادت رساند.

مردم کردستان به خوبی تفاوت خادم و خائن را می‌دانند در این بحبوحه بیماری که کشور و استان مان را  فرا گرفته است، رزمندگان خدوم سپاه بیت المقدس از همان ابتدا استراحت را بر خود حرام کرده و با همه وجود به مردم خدمت رسانی نموده اند از سرباز عزیزی که تمام مال خود را به نیازمندان می بخشد تا پاسداران دلاوری که جان خود را نثار امنیت مردم عزیز کردستان می نمایند و بسیجیان عزیزی که با همه وجود به مردم خدمت می کنند، اما خائنان به کردستان به جای خدمت به مردم به فکر ریختن خون جوانان این سرزمین اند و این ناجوانمردی و پلیدی این مزدورانی است که خود و سرزمین خود را به بیگانگان می‌فروشند و نوکر و غلام حلقه به گوش استکبار جهانی اند.

دشمن بداند که جنایت آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و سیلی سختی از فرزندان این سرزمین خواهند خورد.

اینجانب شهادت سردار رشید اسلام شهید شکیبا سلیمی و همراهانشان شهید جعفر نظام پور و شهید محمد شکری را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و خانواده های معظم این شهدا و امت حزب الله تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می نماییم که فرزندان کردستان همواره در کنار مردم خواهند ماند و با تمام وجود از امنیت مردم دفاع و مسیر سرخ شهدای عزیز را ادامه خواهند داد.

محمدصادق حسینی/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha