چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله سید یاسین الموسوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین الموسوی در پاسخ به سئوالی درباره دخالت آمریکا در امور داخلی عراق، بر مقاومت و اخراج آمریکایی ها از این کشور تأکید کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین سید یاسین الموسوی امام جمعه بغداد گفت:  آمریکا تنها با مقاومت از عراق خارج می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره دخالت آمریکا در امور داخلی عراق بر مقاومت و اخراج آمریکایی ها از این کشور تأکید کرد.

امام جمعه بغداد ادامه داد: هر کسی که می‌خواهد آمریکا در منطقه بماند و در برابرش مقاومت نکند می خواهد که پایان تسلط ظلم بر جهان به تأخیر بیفتد و در نهایت نیز به شدت مقاومت می کند تا ظهور امام مهدی(عجل الله فرجه الشریف) و پایان ظلم در جهان به دست وی را به تأخیر بیندازد.

این روحانی مجاهد عراقی افزود: آن چه مومنان در شب های ماه رمضان در هر سال دعا می کنند و می خواهند یعنی«خدایا به سوی تو مشتاقیم‌ برای یافتن دولت کریمه‌ای که اسلام و اهلش را به آن عزیز گردانی؛ اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمة ... » به ضرروت دعا برای اخراج آمریکایی ها از منطقه منتهی می شود.

وی در پایان گفت: امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در منطقه ای که ام العالم(مادر جهان) است ظهور نمی کند مگر بعد از آن که آمریکایی ها از آن بیرون رانده شوند و به ضرس قاطع می گویم آمریکایی ها اخراج می شوند؛ زیرا آمریکایی ها داوطلبانه و از سر رغبت از مادر جهان خارج نمی شوند مگر آن که با مقاومت بیرون شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha