پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: مردم متدین و نیکوکار ایران اسلامی با تأسی از امام حسن (ع) در رزمایش کمک مؤمنانه به یاری نیازمندان شتافتند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و برگزاری دومین رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در سراسر کشور اظهار داشت: زندگی پیشوایان دینی همواره سرمشق و الگویی بی‌مانند برای زندگی روزمره ما هستند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های امام مجتبی (ع) کمک به نیازمندان و اکرام مستمندان جامعه بود که در دوران حیات پربارشان همیشه این احسان را انجام می‌دادند.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: اگر کسی به نزد ایشان می‌آمد و تقاضایی را مطرح می‌کرد امام حسن (ع) دو برابر چیزی که می‌خواستند را به وی می‌دادند.

وی بیان داشت: این نام زیبای کریم اهل‌بیت (ع) بانام مبارک امام حسن (ع) گره‌خورده و هرزمانی بحث نیکی و کمک به نیازمندان می‌شود نام زیبای ایشان بر زبان‌ها جاری می‌شود.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم متدین و نیکوکار ایران اسلامی در این شرایط خاصی که فرار داریم نشان دادند که پیرو راه امامان ما به‌ویژه وجود مقدس امام حسن مجتبی (ع) هستند و امروز به برکت میلاد ایشان بار دیگر در پویش مواسات و کمک مؤمنانه‌ای که در کشور به توصیه رهبر انقلاب شکل‌گرفته حضور پرشوری خواهند داشت.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان و بعدازآن نیز ادامه پیدا کند تا مردم ما حس نوع‌دوستی و برادری را به معنای واقعی کلمه در عمل نشان بدهند.

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیروی از سیره این امام بزرگوار، مردم در عمل اثبات کنند که پیرو راه ایشان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha