جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صلح جو

حوزه/ ​​​​​​​روحانی جهادی حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب جهادی همچنان در موضوع مواسات وهمدلی مؤمنانه در این زمینه فعال و بسته های معیشتی را در این ماه به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام  محمد امین صلح جو در برنامه زنده تلویزیونی شمیم سحر که از شبکه قزوین به روی آنتن می رود، اظهار کرد: رزمایش کمک مؤمنانه موجب تقویت همبستگی وهمدلی در میان آحاد مردم شد و باید برای استمرار اینگونه اقدامات و تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی در بین مردم تلاش کنیم.

وی افزود: مردم ایران همواره در صحنه های در میدان حضور دارند و تهدیدهای مختلف را به فرصت تبدیل می کنند و در مورد بیماری کرونا هم به همین شکل است.

این روحانی جهادی تصریح کرد: تفاوت مردم ما با جوامع غربی در این است که مردم ما با نیت الهی و بدون هیچ چشم داشتی وارد میدان شدند و تجربه ۴۰ ساله نشان داده به مدد الهی و به برکت این اخلاص وهمدلی بر مشکلات فایق آمده ایم.

حجت الاسلام صلح جو اظهار کرد: طلاب جهادی قزوین با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و اقلام بهداشتی و ضد عفونی توزیع آن در بین مردم و ضد عفونی معابر و خیابان ها، حضور در کنار مدافعان سلامت در بیمارستان ها و کفن و دفن اموات کرونایی حماسه بی نظیری را رقم زدند.

وی ادامه داد: طلاب جهادی همچنان در موضوع مواسات وهمدلی مؤمنانه در این زمینه فعال و بسته های معیشتی را در این ماه به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha