جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گسترش همکاری حوزه علمیه استان ایلام و بانک انصار استان

مدیر حوزه علمیه ایلام از نگاه عزت مدارانه حوزه استان و حرکت در مسیر ایجاد منابع پایدار از طریق پروژه های کشاورزی و تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در دیدار با مدیر و مسئولان بانک انصار استان ایلام، از نگاه عزت مدارانه حوزه استان و حرکت در مسیر خودکفایی از طریق پروژه های کشاورزی، دامداری و عمرانی خبر داد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های بالقوه فراوان در زمینه ایجاد منابع پایدار برای اداره مدارس علمیه، افزود: برخی از طرح های پیشنهادی از قبیل کشاورزی و دامداری مورد استقبال مرکز مدیریت حوزه های علمیه قرار گرفته که هم اکنون چند طرح کشاورزی و پرورش دام سبک در استان آغاز شده است و امیداوریم با ادامه این روند در سال های آینده، حوزه استان از نظر اقتصادی به خودکفایی لازم برسد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، اظهکرد: استان ایلام قابلیت تبدیل شدن به قطب دامپروری کشور را دارا است و پیگیری های مکرر باعث تسریع راه اندازی چند طرح دامپروری دربرخی شهرستان های استان شده و به منظور شروع به کار سایر طرح ها نیازمند همکاری بانک انصار و همچنین تسریع در اعطای تسهیلات به طرح های زود بازده پیشنهادی مدارس علمیه هستیم.

وی با اشاره به موثر بودن این اقدامات در کاهش مشکلات اقتصادی حوزه و افزایش فعالیت های تبلیغی و فرهنگی در سطح استان، خواستار توجه مسئولین بانک انصار از طرح های تولیدی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha