سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای نسبت به خطر برنامه ها و سریال های تلویزیونی که برخی از شبکه ها با هدف عادی سازی روابط فرهنگی و نزدیکی مادّی و معنوی با دشمن غاصب صهیونیستی و اشغالگر سرزمین اسراء و معراج پخش می کنند، هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای نسبت به خطر برنامه ها و سریال های تلویزیونی که برخی از شبکه ها با هدف عادی سازی روابط فرهنگی و نزدیکی مادّی و معنوی با دشمن غاصب صهیونیستی و  اشغالگر سرزمین اسراء و معراج پخش می کنند، هشدار داد.

این جبهه با اشاره به سالروز جنگ بدر و فتح مکّه، گفت: تمامی تلاش هایی که برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام می گیرد و تمامی تلاش هایی که برای شست و شوی مغزی شهروند عربی و مسلمان صورت می گیرد، محکوم به شکست است.

جبهه عمل اسلامی ادامه داد: همه این میلیون ها و میلیارد ها دلاری که امروز با هدف تسلیم و خواری شهروند عربی و فلسطیینی هزینه می شود، هرگز اعتقاد مسلمانان را مبنی بر اینکه صهیونیست ها اشغالگر اراضی عربی و اسلامی و دشمن اول و اصلی امت ما هستند، تغییر نخواهد داد.

عمل اسلامی تصریح کرد: رژیم اسرائیل از زمان آغاز اشغالگری فلسطین یک بار با جنگ نظامی و یک بار با فریب صلح دروغین برای توسعه طلبی و استعمار تلاش می کند، لذا نبرد ما با صهیونیست ها، یک نبرد حتمی و سرنوشت ساز است و آمادگی برای این نبرد یک واجب دینی، قومی و انسانی به شمار می رود تا این غده صهیونیستی از سرزمین عربی کاملاً ریشه کن شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha