جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار مدیران حوزوی کردستان با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: بی شک کاری که امام خمینی (ره) در زنده کردن دوباره نام قدس انجام داد، به زودی به نتیجه خواهد رسید و از این رو جهان اسلام به وامدار امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی صبح امروز در جمع معاونین و اساتید مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس بیان کرد: امام خمینی (ره) با درایت و بصیرت والایی که داشتند، آخرین هفته از ماه مبارک رمضان را روز جهانی «قدس» نامگذاری فرمودند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: هدف اصلی و غایی امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز، جلوگیری از فراموش شدن قدس شریف و آگاه سازی امت اسلام نسبت به توطئه های دشمنان علیه جهان اسلام بود.

این استاد حوزوی اظهار کرد: خوشبختانه با نامگذاری روز جهانی قدس، مسئله حیاتی جهان اسلام یعنی آزادسازی قدس دوباره در افکار عمومی مسلمانان و جهانیان جانی دوباره گرفت.

حجت الاسلام حسینی با انتقاد از موضع منفعلانه برخی از سران اسلامی در بحث قدس، افزود: خلا یک اجماع فکری واحد بین مسلمین باعث گردید که ترامپ؛ رییس جمهوری دیوانه آمریکا در اقدامی غیرانسانی و غیرقانونی قدس را به عنوان پایتخت رژیم منحوس و جعلی اسرائیل انتخاب کند که بی شک این انتخاب را باید نتیجه سکوت معنا دار برخی از کشورهای اسلامی عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران افزود: همه ما ایرانیان باید به خود ببالیم که سالیان سال است در مقابل زیاده خواهی رژیم صهیونیستی استوار ایستاده ایم و بر آرمانهای ناب اسلام و انقلاب پایبند هستیم و همین امر باعث رعب و وحشت در ساختار رژیم جعلی اسرائیل غاصب شده است.

این استاد حوزوی اظهار کرد: بی شک کاری که امام خمینی (ره) در زنده کردن دوباره نام قدس در جهان اسلام انجام داد، به زودی به نتیجه خواهد رسید و از این  رو جهان اسلام به نوعی وامدار امام خمینی (ره) و آرمانهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی در پایان اظهار کرد: روزگاری همین رژیم غاصب اسرائیل شعار «از نیل تا فرات» را سر می داد، ولی اکنون در پشت دیوارهای چند متری بتی که خود ساخته است، پنهان شده که این نشان می دهد که این رژیم جعلی نه تنها در رسیدن به مقاصد و شعارهای شیطانی خود موفق نبوده است، بلکه زمان از بین رفتنش شروع شده است و ان شاء الله به زودی این رژیم کودک کش و جنایتکار از صحنه روزگار محو خواهد شد و قدس شریف دوباره به دامان امت اسلام باز خواهد گشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha